top of page

Клієнтоцентричність: нова бізнес-модель

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

6 000 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення: ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 1 день (8 годин)

Напрям навчання:

Менеджмент

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • перелік літератури на тему менеджменту

  • приклади опису основних бізнес-процесів підприємства

Тренінг є частиною модульного курсу "Управління підприємством під час і після війни".

Інші модулі курсу:

Опис

Тренінг Клієнтоцентричність.jpg

Кому:

менеджерам середнього і топ-рівнів, керівникам відділів, філій і підрозділів, менеджерам проєктів, проєктним командам, скрам-майстрам, менеджерам зі змін та інновацій, менеджерам з операційних покращень, спеціалістам з оптимізації процесів й ефективності, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, власникам бізне.

Ціль бізнес-тренінгу:

набути навички побудови тривалої співпраці з клієнтами, кризової комунікації, критичного мислення та прийняття рішень в умовах невизначеності.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • формувати довготривалі відносини з клієнтами

  • отримаєте навички кризової комунікації

  • правильно будувати та відновлювати довіру у середині колективу

  • розвинете навички критичного мислення

  • приймати рішення в умовах невизначеності

1. Клієнтоцентричність у нових умовах

  • Системне розуміння нового підходу до клієнтоцентричності

  • Свідомий підхід до прийняття рішень з метою досягнення кращих результатів

  • Побудова довготривалих відносин з клієнтами

2. Кризова комунікація, як сформувати довіру

  • Які потреби кожного з нас у кризовий період

  • Правила комунікація у період нестабільності

  • Довіра, як критична умова на шляху до ефективної комунікації

  • Який вплив має довіра на рівні особистості у контексті побудови довіри в цілому

  • Як правильно будувати та відновлювати довіру у середині колектив

3. Критичне мислення як основа ефективних бізнес-рішень

  • Визначення критичного мислення

  • Процес критичного мислення

  • Використання критичного мислення для структурування та зв'язку з бізнес-завданнями

  • Опис критичного мислення з використанням моделі RED

  • Стандарти критичного мислення

  • Оцінка своїх навичок критичного мислення

  • Способи розвитку навичок критичного мислення

  • Техніки використання навичок критичного мислення

  • Чек-листи для раціональних рішень

  • Модель критичного мислення

  • Оцінка своїх навичок критичного мислення

  • Методи та інструменти обробки та аналізу інформації

4. Розв'язання проблем

  • Різниця між розв'язанням проблем і прийняттям рішень

  • Розуміння того, як невизначеність і ризик впливають на те, як ви приймаєте рішення

  • Психологія прийняття рішень. Психологічний механізм прийняття рішень

  • Очікувана корисність

  • Парадокси раціональності

  • Фактори, що впливають на прийняття рішень

  • Методи розв'язання проблем

  • Методи вибору рішення 

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт-практик з управління проєктами, бізнес-аналітик, коуч проєктних команд, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: розробка корпоративних принципів, методології й плану заходів реалізації системного проєктного менеджменту в компанії, удосконалення проєктного менеджменту, впровадження Agile інструментів для проєктних команд і багато інших.

Ольга Пестрецова-Блоцька
bottom of page