Клієнтоцентричність: нова бізнес-модель
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 1 день (8 годин)
Напрям навчання:
Менеджмент
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
перелік літератури на тему менеджменту
-
приклади опису основних бізнес-процесів підприємства
Тренінг є частиною модульного курсу "Управління підприємством під час і після війни".
Інші модулі курсу:
Опис
Кому:
менеджерам середнього і топ-рівнів, керівникам відділів, філій і підрозділів, менеджерам проєктів, проєктним командам, скрам-майстрам, менеджерам зі змін та інновацій, менеджерам з операційних покращень, спеціалістам з оптимізації процесів й ефективності, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, власникам бізне.
Ціль бізнес-тренінгу:
набути навички побудови тривалої співпраці з клієнтами, кризової комунікації, критичного мислення та прийняття рішень в умовах невизначеності.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
формувати довготривалі відносини з клієнтами
-
отримаєте навички кризової комунікації
-
правильно будувати та відновлювати довіру у середині колективу
-
розвинете навички критичного мислення
-
приймати рішення в умовах невизначеності
1. Клієнтоцентричність у нових умовах
-
Системне розуміння нового підходу до клієнтоцентричності
-
Свідомий підхід до прийняття рішень з метою досягнення кращих результатів
-
Побудова довготривалих відносин з клієнтами
2. Кризова комунікація, як сформувати довіру
-
Які потреби кожного з нас у кризовий період
-
Правила комунікація у період нестабільності
-
Довіра, як критична умова на шляху до ефективної комунікації
-
Який вплив має довіра на рівні особистості у контексті побудови довіри в цілому
-
Як правильно будувати та відновлювати довіру у середині колектив
3. Критичне мислення як основа ефективних бізнес-рішень
-
Визначення критичного мислення
-
Процес критичного мислення
-
Використання критичного мислення для структурування та зв'язку з бізнес-завданнями
-
Опис критичного мислення з використанням моделі RED
-
Стандарти критичного мислення
-
Оцінка своїх навичок критичного мислення
-
Способи розвитку навичок критичного мислення
-
Техніки використання навичок критичного мислення
-
Чек-листи для раціональних рішень
-
Модель критичного мислення
-
Оцінка своїх навичок критичного мислення
-
Методи та інструменти обробки та аналізу інформації
4. Розв'язання проблем
-
Різниця між розв'язанням проблем і прийняттям рішень
-
Розуміння того, як невизначеність і ризик впливають на те, як ви приймаєте рішення
-
Психологія прийняття рішень. Психологічний механізм прийняття рішень
-
Очікувана корисність
-
Парадокси раціональності
-
Фактори, що впливають на прийняття рішень
-
Методи розв'язання проблем
-
Методи вибору рішення
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт-практик з управління проєктами, бізнес-аналітик, коуч проєктних команд, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: розробка корпоративних принципів, методології й плану заходів реалізації системного проєктного менеджменту в компанії, удосконалення проєктного менеджменту, впровадження Agile інструментів для проєктних команд і багато інших.