Управління витратами та формування собівартості
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Фінанси
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури на тему тренінгу
-
приклади калькуляцій
-
Положення про управлінський облік
-
робочий Excel-файл «Аналіз витрат», призначений для аналізу витрат методом регресійного аналізу
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Опис
Кому:
менеджерам середнього і топ-рівнів, керівникам, відповідальним за ефективність свого відділу, департаменту чи підрозділу, спеціалістам з операційної ефективності, внутрішнім аудиторам і контролерам, керівникам і провідним фахівцям фінансово-економічних служб, фінансовим аналітикам, головним бухгалтерам, власникам малого та середнього бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
набути практичних навичок в управлінні витратами, навчитися оптимізовувати витрати на підприємстві та калькулювати собівартість продукції, ефективно використовувати інструменти стратегічного управлінського обліку.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
розуміти особливості формування витрат різного типу та їх вплив на прийняття управлінських рішень
-
оперувати даними про витрати вашого підприємства
-
встановлювати ланцюжок залежності між витратами, обсягом продукції та прибутком
-
обирати базу для розподілу накладних витрат
-
оперувати різними методами калькулювання собівартості продукції
-
оцінювати досягнення підрозділу в загальному результаті діяльності підприємства
1. Управлінські дані про витрати – основа управлінських рішень
-
Релевантні витрати
-
Транзакційні витрати
-
Формування акціонерної вартості
-
Система збалансованих показників
2. Логіка класифікації витрат
-
Класифікація витрат для управлінських рішень
-
Класифікація витрат для визначення собівартості, фінансових результатів
-
Класифікація витрат для контролю і регулювання
3. Логіка маніпулювання постійними і змінними витратами
-
Аналіз «витрати – обсяг – прибуток»
-
Запас міцності, операційний важіль
-
Припущення, прийняті під час аналізу «витрати – обсяг – прибуток»
-
Аналіз залежності між витратами, обсягом і прибутком в умовах багатопродуктивності
-
Значення інформації про витрати при прийнятті рішень про ціноутворення
-
Маржинальний аналіз
4. Логіка маніпулювання прямими і непрямими витратами
-
Проблема непрямих витрат
-
Вибір бази для розподілу накладних витрат
-
Методи розподілу накладних витрат за єдиною ставкою і диференційований підхід
5. Види собівартості і характеристика калькуляційних статей
-
Технологічної собівартості
-
Виробничої собівартості
-
Повної собівартості готової продукції
-
Повної собівартості реалізованої продукції
6. Методика калькулювання собівартості продукції
-
Нормативний метод
-
Позамовний метод
-
Попередільний метод
-
Калькуляція з повним розподілом витрат і методом прямих змінних витрат
7. Оцінка і управління діяльністю підрозділу
-
Критерії оцінки діяльності підрозділів
-
Вимірювання результатів діяльності підрозділу в загальному результаті діяльності підприємства
-
Внутрішнє ціноутворення і розвиток фінансової структури підприємства
-
Методи внутрішнього ціноутворення
-
Взаємозв’язок і збалансованість показників результатів діяльності підрозділів
8. Стратегічний управлінський облік
-
Аналіз прибутковості конкурента
-
Аналіз прибутковості замовника – CRM технології
-
Вимірювання акціонерної вартості
-
Економічна додана вартість
-
Управління витратами і мотивація співробітників підприємства
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: внутрішній фінансовий аудит; супровід виходу IT компаній на IPO; оцінка вартості компанії; постановка системи оперативного фінансового обліку; постановка систем управлінського обліку і бюджетування та багато інших.