Адреса

вул. Євгена Сверстюка, 19
02660, Київ, Україна

Написати нам

  • Facebook
  • Черный LinkedIn Иконка
  • instagram-01

Подзвонити нам

(044) 360-05-63
(095) 068 89 95
(098) 471 58 67

Ефективні закупівлі й управління запасами

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

 Програма:  стандартна

7 240 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

 Програма:  адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Логістика і закупівлі

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури з логістики управління запасами та закупівлями

  • приклади опису бізнес-процесу закупівель і управління запасами

  • приклади стандартів і регламентів управління закупівлями та запасами

  • приклади бюджетів закупівель підприємства

  • робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування

  • робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу

Опис

Кому:

керівникам департаментів логістики, менеджерам і фахівцям із закупівель, менеджерам із постачання, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, фахівцям і менеджерам фінансових підрозділів, власникам бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу:

отримати навички організації ефективного процесу закупівель і управління запасами для своєчасного і якісного забезпечення підприємства продукцією при оптимальному рівні витрат.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • орієнтуватись у логістичній системі компанії, її взаємодії з маркетингом, виробництвом і фінансами

  • грамотно організувати й управляти бізнес-процесом закупівель вашого підприємства

  • обрати необхідного вам постачальника

  • формувати бюджети закупівель

  • оперувати різними методами прогнозування попиту

  • управляти й контролювати запаси, у тому числі розраховувати обсяг страхового запасу

  • впроваджувати оптимальні для вашої компанії технології управління закупівлями (зокрема Just-in-time, Total Quality Management)

  • оцінювати ефективність закупівель та діяльність відділу закупівель, їх вплив на показники роботи підприємства

1. Організаційна структура управління закупівлями

  • Обов’язки відділу закупівель

  • Вимоги керівництва компанії до функції закупівель

  • Спеціалізація всередині функції закупівель і постачання

  • Розмір штату фахівців

  • Управління постачанням

 

2. Організація закупівель

  • Повноваження у прийнятті рішень про закупівлі

  • Організаційна структура управління закупівлями

  • Типи і методи закупівель

  • Цикл постачання. Навички опису бізнес-процесу «закупівлі»

  • Системи закупівель без складування

  • Планування закупівель. Визначення потреби в матеріалах (MRP)

  • Методика оцінки постачальників. Вибір постачальника

  • Бюджети закупівель. Складання бюджету закупівель

  • Критерії оцінки діяльності закупівель

 

3. Закупівельні процедури

  • Ідентифікація бізнес-процесів закупівель підприємства

  • Методи закупівель

  • Формування замовлення

  • Супровід виконання замовлення

 

4. Показники ефективності закупівель

  • Витрати, які виникають у закупівлях, ланцюги витрат

  • Закупівлі й аналіз ефективності управління запасами

  • Коефіцієнт оборотності запасів

  • Інвестиції в запаси

  • Відхилення в попиті

  • Упущені (втрачені) продажі

  • Рівень обслуговування клієнтів

  • Аналіз купівельної задоволеності

  • Звіт про діяльність відділу закупівель

  • Планування і бюджет закупівель

  • Порівняння показників

 

5. Система контролю за запасами

  • Визначення цілей створення та підтримки запасів

  • Організація систем:

    • приймання товарів

    • розміщення запасів

    • обліку руху товарів

  • Постановка цілей закупникам

 

6. Прогноз попиту та споживання запасів

  • Прогнозування попиту на постійно споживаний товар

  • Прогнозування сезонного попиту

  • Прогнозування в умовах невизначеності

  • Урахування тенденцій

  • Формули прогнозу для різних схем споживання

  • Прогнозування споживання і планування поповнення запасів

 

7. Плановий час виконання замовлення і страховий запас

  • Час виконання замовлення для різних постачальників

  • Структура часу виконання замовлення

  • Планування замовлень при тривалому періоді виконання замовлення

  • Розрахунок обсягу страхового запасу (для товарів, що споживаються нерегулярно, що поставляються нерегулярно, для високорентабельних товарів, для товарів, що вимагають 100% рівня обслуговування)

 

8. Цикл замовлення і обсяг запасу

  • Визначення циклу замовлення для товарів:

    • несезонного попиту

    • сезонного попиту

  • Лінійний обсяг запасу

  • Мінімальний і максимальний цикли замовлення

 

9. Функціональний комплекс логістичного менеджменту

  • Управління запасами і постачанням. Total Quality Management

  • Управління складуванням

  • Управління взаємодією з постачальниками, оптимізація закупівель

  • Виробничо-комерційне планування і планування виробництва

  • Управління мережею дистрибуції

  • Управління взаємовідносинами з клієнтами

  • Аутсорсинг служби логістики. Вибір логістичної компанії

  • Адміністрування логістичних систем

  • Взаємодія логістики і маркетингу. Взаємодія логістики з виробничим і фінансовим менеджментом

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з операційного, організаційного розвитку компаній і фінансового аналізу, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: побудова ефективної системи логістики на підприємстві; управління товарними категоріями; побудова ланцюгів поставок; впровадження складських і транспортних систем аналізу; прогнозування попиту та багато інших.