top of page

Як PUMA стала повністю екологічним брендом

Індустрія виробництва одягу і спортивних товарів вважається однією з найбрудніших для довкілля, і щоб не втрачати покупця, компанії за останні роки зробили різкий поворот в бік екології. Бренд PUMA одним з перших звернувся до екологічної тематики і вже сьогодні створює проривні продукти.

 
Як PUMA стала повністю екологічним брендом

Ще в 2012 році колишній голова ради директорів компанії Йохан Цайтц оголосив курс на відмову від хутра і шкіри у виробництві спортивного спорядження. За словами екс-керівника PUMA, тваринництво несе відповідальність за випуск величезної кількості вуглекислого газу в атмосферу, тваринницьким фермам потрібні великі розчищені території і дуже багато води, що негативно впливає на рослини і диких тварин, а також продукує токсичні домішки і хімікати на спеціалізованих фабриках.

Крім того, Цайтц особисто популяризував вегетаріанство і залучав до цього співробітників, вводячи понеділки без м'яса в офісах.


Через рік PUMA створила колекцію під назвою InCycle. У неї входили одяг, взуття та аксесуари, які вироблялися з продуктів переробки або були здатні біологічно руйнуватися.

Добитися цього вдалося завдяки відбору сировини. Для біорозкладної колекції використали матеріал з органічних волокон без токсичних домішок. У лінійці вийшли футболка Basket Tee та взуття Basket lifestyle sneaker з суміші органічної бавовни і льону. Для підошви був створений спеціальний пластик APINATbio, придатний для розкладання в чорноземі.


У 2018 році PUMA спільно з дизайнерською лабораторією Массачусетського технологічного інституту представила проривний проект екологічного одягу, в який включені живі бактерії. Мікроорганізми виконують роль локаторів і модифікаторів спортивного спорядження.


Наприклад, бігові кросівки Breathing Shoe мають порожнини з бактеріями. Відгукуючись на тепло, мікроорганізми поглинають частину матеріалу і так створюють «вентиляційну мережу» у взутті. Звісно, подібні кросівки легко розкладаються в навколишньому середовищі.


У серпні 2019 року 32 бренди з індустрії виробництва одягу уклали так званий «Модний пакт». Його суть зводиться до того, що компанії будуть планомірно знижувати викиди парникових газів. Повна зупинка повинна відбутися до 2050 року. У число компаній, які приєдналися до пакту, увійшла PUMA.


Перейти до нової індустрії без вуглецевого сліду пропонується за допомогою відновлюваних джерел енергії. Наприклад, проект Heliogen, який дозволяє нагрівати матеріал до 1000 ° C від сонячних променів, може замінити в промисловості спалювання корисних копалин.


В цьому році PUMA вивела на ринок колекцію Day Zero, розроблену спільно зі студентами коледжу мистецтв і дизайну імені Святого Мартіна в Лондоні. Колаборація стосується проблеми нестачі води в світі. Щоб привернути до неї увагу, використовувалися пофарбовані цифровим способом тканини. Такий метод значно зменшує витрату води у виробництві.

 

Джерело: Mind

bottom of page