Таск-менеджери - це неодмінна частина успішної роботи як команди, так і кожного працівника. За допомогою таск-менеджерів можна грамотно розподілити навантаження, сформувати робочий план і контролювати роботу на кожному етапі, що допомагає оптимізувати роботу колективу або свою особисту. Сьогодні нам пропонують безліч платформ для менеджменту завдань, що утруднює вибір найбільш актуальної для власних потреб. Тож ми пропонуємо вам огляд найпопулярніших таск-менеджерів, щоб вибір не був таким болючо-складним.
Basecamp - онлайн-сервіс для управління проектами з легким для користувача інтерфейсом. Basecamp дозволяє креативним командам збільшити свою продуктивність і полегшити організацію роботи над проектами. Сервіс об'єднує в собі інструменти для комунікації, відстеження завдань, планування і передачі файлів.
Таск-менеджер запустили у 2004 році. Спочатку він був розрахований на невелику команду (3-4 осіб). Згодом функціонал розширювався, як і кількість осіб у команді. Проте досі цей інструмент не розрахований на великі завдання і тривалі проєкти.
Функціонал лише англійською мовою. Для вашого вибору є чотири тарифні плани. Стартувати ви будете з безплатної версії на 30 днів. В середньому за Basecamp ви заплатите 99 $/місяць.
Для легкого старту роботи з таск-менеджером пропонується додаткове навчання (при платному використанні), демо проекти, вичерпні відповіді на найпоширеніші запитання клієнтів у розділі «Запитання і відповіді» та безплатне онлайн навчання.
Basecamp пропонує наступні можливі інтеграції: Google Drive, Google Docs, Slack, Gmail, Google Calendar, Dropbox, Time Doctor тощо.
Каліфорнійський таск-менеджер, що був створений в 2008 році. Як і Basecamp - орієнтований на роботу з невеликими проектами. Доступний вибір 6 мов (української та російської серед яких немає).
Чотири тарифні плани та безплатна версія на 30 днів (з певними обмеженнями). Найпопулярніший тариф - 10,99 $/місяць за одного співробітника (якщо заплатите відразу за рік) або 13,49/місяць за того ж одного співробітника, якщо будете платити помісячно. Для легкого старту Asana пропонує значно менше ніж Basecamp: інструкція загальна і режим навчання виключно в форматі онлайн-відео.
Проект в Asana можна переглядати у вигляді списку завдань або у вигляді канбан-дошки. Канбан-дошка дозволяє організувати роботу над проектом, тож співробітники будуть бачити справи, які необхідно зробити, а також їх пріоритетність.
Можливі такі інтеграції: Google Drive, Google Docs, Dropbox, Evernote, Google Drive, Jira, Slack, GitHub, GitLab тощо.
Таск-менеджер українських розробників, створений в 2009 році. Інтуїтивно зрозумілий і простий інтерфейс, можливість створювати завдання і підзавдання з окремими термінами, бюджетами, пріоритетами.
На цей час у сервісу близько 1300 клієнтів. З них близько 90% - це клієнти з України та країн СНД, інші з США, Канади та Австралії. Для вашого вибору доступно 8 мов (серед яких українська) та п’ять тарифних планів. Worksection пропонує 14 днів безплатного використання з обмеженням у 2 проекти і 5 користувачів.
У Worksection клієнти отримують підтримку в чаті та через e-mail, доступ всіх клієнтів до FAQ, консультації по телефону і Zoom. І тут плюс для компаній, наприклад, на території СНД. Вони можуть зателефонувати в будь-який момент і отримати підтримку українською та російською (що недоступно в Basecamp і Asana). При підборі платного пакета клієнти Worksection отримують також безплатне відео-навчання як бонус.
А ще, у Worksection є функціонал відліку часу, що допомагає відстежувати час виконання різних завдань. Система звітності «час / гроші» показує, скільки часу (грошей) було витрачено командою на проект. Керівники в результаті отримують детальний зріз за окремими проектами.
Доступні також й канбан-дошки. Картки відповідають етапам проєкту, адміністратор може змінювати їхню назву, колір, порядок розміщення. З кожною з карток в можна зручно і просто працювати: згортати та розгортати, міняти назву і колір, міняти картки місцями, додавати нове завдання чи статус. Статус конкретних завдань можна приховувати або відключати.
Інтеграції: Google Drive, Google Docs, Slack, Gmail, Google Calendar, Dropbox, Telegram, GetResponse, Facebook тощо.
Всі дані захищені шифруванням, а з'єднання з сервісом відбувається через захищені канали, з використанням 256-бітного SSL-шифрування (таке шифрування використовують банки у всьому світі). Worksection створює автоматичні резервні копії. Є FTP-сховище — власний сервер, де клієнти можуть зберігати свої файли. Worksection працює в кластері з чотирьох дата-центрів, що знаходяться в Німеччині й Україні, які відповідають Tier-3 класу надійності.
Джерело: НВ
Comments