Віртуальні виставки - нова реальність?

Світова пандемія COVID-19 у 2020 році змінила спосіб ведення компаніями майже всіх аспектів свого бізнесу, включно з участю у виставках. Цілком імовірно, що віртуальний або гібридний формати проведення виставок будуть поширеними навіть після закінчення пандемії. Тому бізнесу варто знати, як скористатися перевагами участі у віртуальних виставках, а також як мінімізувати їх недоліки.

Віртуальні виставки - нова реальність?

Проект CUTIS в рамках співпраці з Міністерством економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства та Офісом з просування експорту сформулював низку практичних порад та рекомендацій, щодо того, як успішно скористатися таким інструментом як віртуальна виставка.


Віртуальна виставка функціонує на основі динамічного 3D-середовища, що нагадує справжню виставку, в поєднанні з інструментами, які залучають світову аудиторію та доступні для учасників незалежно від їхнього місцезнаходження.


Серед переваг такого інструменту:

  • Більш дешевий спосіб для компанії представити свою продукцію міжнародній аудиторії;

  • Можливість залучити широке коло учасників;

  • Актуальні дані про експонентів та відвідувачів легко оновлюються та передаються;

  • Дозволяє компаніям взаємодіяти з міжнародною аудиторією в період криз, таких як пандемія COVID-19.

Чек-лист успішної підготовки до віртуальної виставки:

  1. Забезпечте надійне Інтернет-з’єднання;

  2. Враховуйте різницю в часових поясах;

  3. Заздалегідь попросіть у організаторів виставки набір експонента;

  4. Завантажте та перегляньте інформацію про виставку, каталоги учасників та іншу онлайн інформацію щодо події перед її початком;

  5. Зареєструйтеся і дізнайтеся, як орієнтуватися на віртуальній платформі, щойно отримаєте пароль від організаторів виставки;

  6. Заплануйте вебінар, щоб представити свою компанію та продукцію на виставці;

  7. Завантажте свої візуальні матеріали (текст, фото та відео), щоб повідомити учасникам про ваші товари та викликати їхнє бажання дізнатися більше;

  8. Скористайтеся будь-якою можливістю просувати свій логотип на веб-сайті заходу. Поспілкуйтеся з ведучим заходу про те, які варіанти доступні. Мета - донести своє ім’я та бренд до якомога більшої кількості відвідувачів ще до початку заходу;

  9. Якщо ви експонент, зареєструйтеся також як відвідувач, щоб мати змогу призначати ділові зустрічі з іншими експонентами з метою розуміння конкуренції та контактів з постачальниками сировини, матеріалів тощо;

  10. Використовуйте багатоканальну стратегію просування, рекламуйте свою участь у віртуальних виставках за допомогою електронної пошти, Twitter, LinkedIn, Facebook та різних соціальних медіа. Нехай усі знають, що ви берете участь як експонент у віртуальній виставці;

  11. Після віртуальної виставки додайте цінності своїм подальшим діям. Віртуальна платформа заходу може дозволити вам переглядати та надсилати повідомлення особам, які “відвідали” ваш стенд під час віртуальної виставки. Це дає вам ще один шанс встановити з ними вигідні контакти, якщо вони ще не надали свою контактну інформацію. Попросіть організаторів виставки надати вам зведенубазу даних.

Джерело: CUTIS